Laskuni

(32)

Lainani

(13)

Korttini

(22)

Tililuottoni

(26)

Omat Sivut

(7)

Vakuutukseni

(7)

Arvonnan säännöt

(0)

Kuinka käytän Google Payta?

Mitä tarvitsen, että saan Google Payn toimimaan? 

Tarvitset Android-laitteen 5.0 tai myöhemmän version ja Google-tilin. 

 

Mitkä Resurs Bankin kortit voin lisätä Google Payhin? 

Kaikki Mastercard-pohjaiset luottokortit. 

 

Missä voin tehdä ostoksia Google Paylla? 

Liikkeissä, sovelluksissa ja nettikaupoissa. Se toimii kaikissa liikkeissä, joissa on lähimaksumahdollisuus. 

 

Tarvitsenko nettiyhteyttä, että saan Google Payn toimimaan? 

Nettiyhteyttä ei tarvita, kun maksat Google Paylla liikkeissä lähimaksuna. Muissa toiminnoissa, kuten silloin kun lisäät kortin sovellukseen, nettiyhteys tarvitaan. 

 

Voiko Resurs Bank liittää korttini Google Payhin? 

Emme valitettavasti voi sitä tehdä, mutta voimme auttaa kortin aktivoinnissa, kun olet lisännyt sen ensin sovellukseen. 

  

Onko Google Paylla maksaminen turvallista? 

Kyllä, se on turvallista. Kun käytät puhelintasi maksamiseen kaupassa, Google Pay ei lähetä luotto- tai debit-korttisi varsinaista numeroa maksun mukana. Käytössä on sen sijaan virtuaalinen tilinumero. Näin korttitietosi pysyvät turvassa. 

 

Kuinka käytän Google Payta? 

Maksaessasi Google Paylla valitset puhelimestasi haluamasi kortin ja käytät sitä maksupäätteen lähellä aivan kuten muussakin lähimaksussa. Nettiostoksissa tunnistaudut maksaessasi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. 

 

Maksaako Google Pay minulle asiakkaana jotain? 

Ei, Google Payn käyttö on sinulle maksutonta. 

 

Kun maksan Google Paylla, keräänkö samalla bonuspisteitä? 

Kyllä, pisteet kertyvät normaalisti, kuten muistakin ostoksistasi. 

 

Mitä Google Pay maksaa? 

Google Pay -sovelluksen voi ladata ilmaiseksi Android-älylaitteisiin 

 

Kuinka monta korttia Google Payhin voi liittää? 

Sovellukseen voi liittää korkeintaan 5 korttia. 

 

En pysty maksamaan Google Paylla, mitä teen? 

  1. Tarkista, että olet ladannut korttisi sovellukseen ja että korttisi on aktivoitu. 
  1. Onko verkkoyhteytesi katkennut? Turvallisuussyistä ilman verkkoyhteyttä tehtyjen ostojen lukumäärää on rajoitettu. 
  1. Tarkista, että maksupäätteellä on lähimaksutunnus. Muussa tapauksessa sinun on maksettava (muovi-)kortillasi tai valittava joku toinen ostospaikka. 

Saitko vastauksen kysymykseesi?

Ehdot ja lomakkeet

Täältä löydät kaikki ehdot ja lomakkeet

Puhelin

09 622 4308

Aukioloajat

Maanantai 11-17, tiistai-perjantai 10-17 -