Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Usein kysytyt kysymykset
- Tilirahoitukseni
Yleisimmät kysymykset "Tilirahoitukseni"
- Resursin yhteystiedot
- Mitä tilille tapahtuu kun luotto on maksettu kokonaan?
- Sähköpostiosoite
- Voinko muuttaa maksuohjelmaa kesken laskutuksen?
- Voinko tehdä ylimääräisiä lyhennyksiä tilirahoitukselleni?
- Mikä on positiivinen luottotietorekisteri?
- Miksi sain kielteisen luottopäätöksen?
- Miten voin lopettaa suoramaksun tai e-laskun Resursille?
- Mitä tapahtuu jos maksan tilirahoitukseni laskun myöhässä?
- Miten voin hakea Resurs Card-luottokorttia?
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14