Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Usein kysytyt kysymykset
- B2B Laskusopimus
Yleisimmät kysymykset "B2B Laskusopimus"
- Mitkä yritykset tarjoavat B2B Laskusopimusta yhteistyössä Resursin kanssa?
- Miten voin tehdä laskusopimuksen?
- Millainen maksutapa laskusopimus on?
- Haluan nostaa luottorajaa
- En ole saanut laskuani?
- Mitä eroa on henkilö- ja yritysasiakkaiden online bankilla?
- Millaisia rooleja ja tehtäviä henkilöllä voi olla yritysasiakkaiden online bankissa?
- Tietoa yritysasiakkaiden online bankista
- Meidän pitää nimetä uusi Hallinnoija - miten toimimme?
- Ostoviite
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14