Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Usein kysytyt kysymykset
- Korttini
Yleisimmät kysymykset "Korttini"
- Mikä on palvelumaksuerittely ja miten tulkitsen sitä?
- Sähköpostiosoite
- Mikä on positiivinen luottotietorekisteri?
- Miksi en saanut tehtyä ostosta?
- Mikä on Resursin luottokortti?
- Miten voin olla yhteydessä asiakaspalveluun?
- Voinko nostaa käteistä luottokortilta?
- Miksi sain kaksi laskua?
- Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
- Resurs Gold -kortin lisääminen Google Payhin
Luottokortti
- Miksi en saanut tehtyä ostosta?
- Mikä on Resursin luottokortti?
- Voinko nostaa käteistä luottokortilta?
- Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
- Mistä näen luottokortin pisteet ja miten käytän niitä?
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14