Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Usein kysytyt kysymykset
- Korttini
Yleisimmät kysymykset "Korttini"
- Mikä on palvelumaksuerittely ja miten tulkitsen sitä?
- Sähköpostiosoite
- Mikä on positiivinen luottotietorekisteri?
- Miten voin hakea Resurs Card-luottokorttia?
- Miksi en saanut tehtyä ostosta?
- Mikä on Resursin luottokortti?
- En halua saada paperilaskua
- Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
- Voinko nostaa käteistä luottokortilta?
- Mistä tiedän luottoni velkasaldon?
Luottokortti
- Miksi en saanut tehtyä ostosta?
- Mikä on Resursin luottokortti?
- Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
- Voinko nostaa käteistä luottokortilta?
- Miten saan matkavakuutuksen luottokorttiini?
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14