Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Miten muutan luottokorttini asetuksia?
Miten muutan luottokorttini asetuksia?
Pääkortin haltijana voit tehdä rajoituksia kaikille tiliin liitetyille korteille joko online bankissa tai Resursin sovelluksessa (joitakin asetuksia voi muuttaa vain online bankissa).
Pääkortin haltija hallinnoi siis myös rinnakkaiskortin asetuksia. Pääkortin haltija ei voi kuitenkaan aktivoida uutta rinnakkaiskorttia,sen tekee rinnakkaiskortin haltija itse.
Seuraavia asetuksia on mahdollista muuttaa. Voit:
- sulkea kortin tilapäisesti ja avata sen uudelleen
- tehdä rajoituksia nettiostoksiin
- tehdä rajoituksia automaattinostoihin
- rajoittaa lähimaksun käyttöä
- rajoittaa automaattisia päivityksiä (muutettavissa vain online bankissa)
- valita luottokorttisi käyttöalueet
- asettaa euromääräisiä käyttörajoja nettiostoksille, automaattinostoille sekä päivittäisille, viikoittaisille tai kuukausittaisille luottokorttiostoille (muutettavissa vain online bankissa)
- nähdä PIN-koodisi
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14