Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Freja eID
Freja eID
Resurs Goldin verkko-ostosten yhteydessä aiemmin käytetyt tunnistautumistavat – pankkitunnukset ja mobiilivarmenne – poistuivat lokakuun 2022 alussa. Uutena tunnistautumistapana otamme käyttöön Freja eID:n, joka sujuvoittaa asiointia netissä. Freja eID on sovellus, jonne rekisteröidyttyäsi voit käyttää sitä tunnistautumiseen, kun teet verkko-ostoksia Resurs Goldillasi.
Pääset katsomaan Freja Eid:n käyttöönotto-oppaan tästä.
Tutustu Freja eID:n ominaisuuksiin ja lataa Freja eID -sovellus sovelluskaupastasi osoitteessa https://frejaeid.com/en/home/. Huomioithan, ettei Frejalla ole suomenkielistä sivua.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14