Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
Yleisimmät kysymykset "Lainani"
- Resursin yhteystiedot
- Sähköpostiosoite
- Maksuvapaa kuukausi
- Voinko maksaa luottoni kerralla pois?
- Voinko muuttaa maksuohjelmaa kesken laskutuksen?
- Kuinka pian ja miten saan vastauksen lainahakemukseeni?
- Miten voin korottaa lainaani?
- Miten voin olla yhteydessä asiakaspalveluun?
- Mitä perintäyhtiötä käytämme?
- Miten voin tehdä sähköisen allekirjoituksen?
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14