Yleisimmät kysymykset “Online bank”
- En pääse kirjautumaan online bankiin/appiin
- Miten kirjaudun online bankiin?
- En pysty maksamaan online bankista tai Resursin apista
- Mistä näen luottokortin pisteet ja miten käytän niitä?
- Mikä on Resursin appi?
- En löydä viimeisintä maksuani online bankista
- Mistä löydän asiakasnumeroni?
- Haluan päivittää yhteystietoni
- Mitä eroa on henkilö- ja yritysasiakkaiden online bankilla?
Ota meihin yhteyttä
Juttele Samin kanssa
Virtuaalineuvojamme Sam on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–15:45.
Lähetä viesti
Jos tarvitset apua, voit milloin tahansa luoda tukipyynnön lähettämällä meille suojatun viestin online bankin kautta. Vastaamme yleensä 1–3 arkipäivän kuluessa.
Voit löytää ja seurata tukipyyntöäsi online bankissa kohdassa Tukipyyntöni.
Online BankiinAppi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaPuhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14