Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
Olen unohtanut korttini tunnusluvun tai en ole saanut PIN-koodia
Oman Resurs Goldin PIN-koodisi voit tarkistaa online bankista tai Resursin apista. Kirjautumiseen tarvitset verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Tarvittaessa voimme lähettää koodin myös kirjeitse. Mikäli syötät PIN-koodin virheellisesti kolme kertaa, kortti lukittuu. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli luottokorttisi on lukkiutunut.
Huomioithan, että liike- tai ketjukohtaisiin kortteihimme ei liity pin-koodia. Ota aina henkilölllisyystodistuksesi mukaan asioidessasi liikkeessä!
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14