Lue lisää kuluttajakäyttäytymisestä ja paranna asiakastyytyväisyyttä liikkeessäsi
Olemme tehneet pohjoismaisen tutkimuksen yhteistyössä tutkimuslaitos Kantar Sifon kanssa kartoittaaksemme ne tekijät, jotka saavat asiakkaan palaamaan ostoksille uudelleen. Analysoitavana oli 26 eri tekijää kuudelta eri toimialalta. Tutkimuksessa vertasimme ostokokemuksia eri kanavissa päästäksemme käsiksi niihin tietoihin ja kokemuksiin, jotka vaikuttavat positiivisesti asiakaskokemukseen ja siihen, että asiakassuhde muodostuu.
Haluan tutkimustulokset
Anna yhteystietosi ja lähetämme Resurs Retail Report -tutkimuksen tulokset sinulle. Raportin lisäksi saat silloin tällöin myös uutiskirjeitä myös muista sinua ja yritystäsi kiinnostavista asioista.

Resurs Bank tallentaa ja käsittelee antamiasi henkilötietoja voimassa olevan tietosuojasääntelyn mukaisesti. Lue lisää henkilötietojesi käsittelystä ja oikeuksistasi tästä.