Resurs Bank

Uusi Commercial Director vahvistamaan Suomen organisaatiota

Anniina Brusi on nimitetty Resurs Finlandin Commercial Director -positioon, jossa hän ottaa vastuulleen Suomen henkilöasiakasliiketoiminnan. Anniina panostaa uudessa toimessaan kannattavaan kasvuun ja liiketoiminnan kehittämiseen ohjaten Resurs Finlandin henkilöasiakasliiketoimintaa edelleen kohti kilpailukykyistä, digitaalista ja kestävää toimijaa.

– Olen iloinen voidessani toivottaa Anniinan tervetulleeksi Resurs Bankille. Olen varma, että hänen laaja ja monipuolinen kokemuksensa ja tuoreet näkemyksensä pankkialasta saavat aikaan hyviä tuloksia henkilöasiakasliiketoiminnassamme ja tukevat hyvin meneillään olevaa muutosmatkaamme, sanoo Alexander Burman, Chief Commercial Officer Consumer.

Brusilla on yli 18 vuoden kokemus pankki- ja fintech-alalta liiketoiminnan kehittämisen, myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä. Hän on toiminut aiemmin mm. Danske Bankissa, maksupalveluyritys Netsillä, Edenredillä, fintech-yritys Zmartalla ja viimeisempänä Multitude-konsernin tytäryrityksessä Sweep Bankissa. Hän aloitti Resursilla tammikuussa.

Olen innoissani uudesta haasteestani ja mahdollisuudestani osallistua Resursin strategisesti tärkeään muutosmatkaan kohti kilpailukykyistä, digitaalista ja kestävää rahoitusalan toimijaa. Resursin kannattavat liiketoimintasegmentit ja merkittävä asiakastietokanta luovat upean mahdollisuuden kustannustehokkaaseen pankki- ja rahoitustoimintaan., sanoo Anniina Brusi.

Resurs aloitti strategisesti tärkeän muutosmatkan vuonna 2021 ja matka jatkuu edelleen. Muutosmatkan tarkoituksena on kehittää Resursin kilpailukykyä entisestään. Resurs on tehnyt merkittävän investoinnin muuttamalla pankkijärjestelmän pilvipohjaiseksi, joka luo perustan entistä nopeammalle muutokselle tulevaisuudessa.

– Innovaatio, teknologiakeskeisyys ja datavetoisempi tapa toimia yhdistävät omat arvoni Resursin arvoihin, ja uskon niiden mahdollistavan nopeammin tavoitellut muutokset. On upeaa nähdä, miten Resursin muutosmatka inspiroi yritystämme joka tasolla ja erityisesti henkilöasiakasliiketoiminnan osalta olen valmis johtamaan muutoksen läpi yhdessä organisaation kanssa. Olen vakuuttunut jo nyt, että yhdessä Suomen taitavan organisaation kanssa varmistamme kannattavan kasvun jatkumisen ja lisäarvon tuottamisen asiakkaillemme arvojemme mukaisesti, Anniina Brusi jatkaa.