Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Milloin saan ensimmäisen laskun?
Milloin saan ensimmäisen laskun?
Lähetämme laskun ostokuukautta tai lainan nostokuukautta seuraavassa kuussa ja laskun eräpäivä on aina kuukauden viimeinen päivä.
Kuluvan kuukauden laskut ovat nähtävissä online bankissa kuun 10.päivä. Kirjaudu sisään online bankiin täältä.
Mikäli sinulla on Resurs tai Ellos laina ja haluat saada jatkossa laskusi sähköisesti, voit tilata e-laskun verkkopankissasi.
Verkkokauppaostosta olet saanut laskun tilaus- / toimitusvahvistuksen yhteydessä tilauksella ilmoitettuun sähköpostiin.
Jos et ole saanut laskua tai haluat muuttaa laskutustapaa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14