Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Mikä on ABU?
Mikä on ABU?
ABU on Mastercardin kätevä lisäpalvelu.
Luottokorttiin liitetty Automatic Billing Updater -palvelu (ABU) tarjoaa automaattisen kortin tietojen päivityksen niihin yrityksiin, jotka ovat liittyneet palveluun. Kun saat uuden kortin, sinun ei tarvitse päivittää tietojasi itse esimerkiksi Netflixiin, vaan se tapahtuu automaattisesti ilman tarpeettomia keskeytyksiä.
Palvelu liitetään jokaiseen nykyiseen ja uuteen Mastercardiin. Jos et halua ottaa sitä käyttöön, soita asiakaspalveluumme ja pyydä palvelun peruuttamista.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14