Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Olen saanut myönteisen luottopäätöksen. Kuinka otan luoton käyttöön?
Olen saanut myönteisen luottopäätöksen. Kuinka otan luoton käyttöön?
Myyntirahoituksen tililuotto on heti käytettävissä.
Jos teit hakemuksen netissä, voit käyttää luottoa heti allekirjoitettuasi luottosopimuksen sähköisesti. Voit allekirjoittaa luottosopimuksen myös liikkeessä asioidessasi. Luottohakemus tulee allekirjoittaa 30 vuorokauden sisällä hausta.
Liikkeessä paikan päällä hakiessasi, voit allekirjoittaa paperisen sopimuksen liikkeessä tai tehdä sähköisen allekirjoituksen pankkitunnuksillasi. Tämän jälkeen voit heti tehdä ostoja tilillesi.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14