• Mitä teen, jos en tunnista jotain tapahtumaa kortillani?

Mitä teen, jos en tunnista jotain tapahtumaa kortillani?

Jos kortillasi on tehty ostoja, joita et tunnista, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme sulkeaksesi kortin. Sulkupalvelumme on käytössäsi ympäri vuorokauden ja palvelee numerossa 09 6131 5044.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua korttitapahtumien reklamaation tekemisessä.

Voit tehdä reklamaation tapauksissa, joissa osto on varmennettu pysyvästi tililtäsi ja

  • et ole itse tehnyt kyseistä ostoa
  • et ole saanut tilaamaasi tuotetta
  • sinua on veloitettu kaksi tai useamman kerran

Mikäli korttisi on varastettu, pyydämme sinua toimittamaan meille kopion rikosilmoituksesta.

Mikäli et ole saanut tilaamaasi tuotetta tai sinua on veloitettu liian monta kertaa, ota ensin yhteyttä myyjään. Yleensä myyjä voi ratkaista ongelmasi.

Oliko tämä vastaus kysymykseesi?