Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Mitä teen, jos en tunnista jotain tapahtumaa kortillani?
Mitä teen, jos en tunnista jotain tapahtumaa kortillani?
Jos kortillasi on tehty ostoja, joita et tunnista, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme sulkeaksesi kortin. Sulkupalvelumme on käytössäsi ympäri vuorokauden ja palvelee numerossa 09 6131 5044.
Asiakaspalvelumme auttaa sinua korttitapahtumien reklamaation tekemisessä.
Voit tehdä reklamaation tapauksissa, joissa osto on varmennettu pysyvästi tililtäsi ja
- et ole itse tehnyt kyseistä ostoa
- et ole saanut tilaamaasi tuotetta
- sinua on veloitettu kaksi tai useamman kerran
Mikäli korttisi on varastettu, pyydämme sinua toimittamaan meille kopion rikosilmoituksesta.
Mikäli et ole saanut tilaamaasi tuotetta tai sinua on veloitettu liian monta kertaa, ota ensin yhteyttä myyjään. Yleensä myyjä voi ratkaista ongelmasi.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14