Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Kuinka pian ja miten saan vastauksen lainahakemukseeni?
Kuinka pian ja miten saan vastauksen lainahakemukseeni?
Kun teet hakemuksen verkkosivuillamme tai soittamalla meille, saat alustavan lainapäätöksen heti. Voidaksemme käsitellä hakemuksesi loppuun, pyydämme sinua allekirjoittamaan sopimuksen ja toimittamaan tarvittavat liitteet. Hakemuksen käsittelyyn kuluu tavallisesti 1 - 3 arkipäivää.
Kun lainahakemuksesi on lopullisesti hyväksytty ja maksetaan tilillesi, lähetämme sinulle siitä tiedon tekstiviestillä.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin 8-17 numerossa 09 622 4308.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14