Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaMissä tarvitset apua?
- Aloitus
- Miksi hakemus ei hyväksy henkilötunnusta
Miksi hakemus ei hyväksy henkilötunnusta
Jos olet hakemassa osamaksutiliä johonkin liikkeeseen, tulee henkilötunnus kirjoittaa samaan muotoon kuin henkilötodistuksessa.
Henkilötunnus tulee kirjoittaa väliviivalla ja isoa kirjainta käyttäen, mikäli sellainen löytyy loppuosasta tai keskeltä.
Luottotilihakemukseen tulee täyttää kaikki tietokentät, jotta voimme käsitellä hakemuksen.
Jos jokin kohta jää tyhjäksi, saattaa lomake palata henkilötunnus-kohtaan.
Jos hakemuksen tekeminen ei onnistu liikkeen internet-sivuilla, voit tehdä hakemuksen asioimalla liikkeessä.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14