Teknisiä ongelmia puhelinyhteyksissä
Meillä on tällä hetkellä ongelmia puhelinyhteyksissä, joiden vuoksi et ehkä saa meihin yhteyttä. Vikaa korjataan parhaillaan. Kirjautumalla online bankiin tai Resursin appiin löydät luottosi tiedot, mm. viimeisimmät laskusi ja vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Mitä tapahtuu jos maksan tilirahoitukseni laskun myöhässä?
Mitä tapahtuu jos maksan tilirahoitukseni laskun myöhässä?
Jos maksusuoritus myöhästyy tai on liian alhainen, veloitamme kulut yleisten ehtojen mukaan. Seuraavassa laskussasi pyydetään summaa, joka sisältää edellisen kuukauden erän sekä ajankohtaisen kuukauden erän. Mikäli suoritus ei ole kirjautunut meille 14 päivää eräpäivän jälkeen, lähetämme sinulle kirjallisen maksumuistutuksen, josta veloitamme 5 euron muistutuskirjemaksun. Muistutuksessa mainittua summaa ei tarvitse erikseen maksaa, mikäli suoritus tehdään aiemmin saapuneen laskun mukaisesti. Muistutuskirjemaksu lisätään velkasaldoon.
Kaikki kuukauden aikana maksetut summat lasketaan yhteen, joten voit maksaa kuukasierän halutessasi useampana suorituksena.
Jos ensimmäinen erä maksetaan myöhässä, ei haluttu maksuohjelma käynnisty. Jos uusi lasku ei sisällä haluamaasi ensimmäisen laskun maksuohjelmavaihtoehtoa, on siihen palaaminen kuitenkin mahdollista. Jos haluat muuttaa maksuohjelmaa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli haluamasi maksuohjelma on valittavissa saamallasi uudella laskulla, voit maksaa toisena eräpäivänä sen mukaisesti.
Jos sinulla on vaikeuksia maksaa kuukausieriäsi, otathan pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme voidaksemme sopia maksuohjelman muutoksesta tai väliaikaisesta maksusuunnitelmasta. Kolmen puuttuvan suorituksen jälkeen irtisanomme tilin ja siirrämme velan perintätoimistolle. Samalla jatkuvien luottojesi käyttöoikeus lakkautetaan ja voit saada maksuhäiriömerkinnän. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat keskustella maksusuunnitelmasta välttääksesi perinnän!
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Lähetä viesti
Jos tarvitset apua, voit milloin tahansa luoda tukipyynnön lähettämällä meille suojatun viestin online bankin kautta. Vastaamme yleensä 1–3 arkipäivän kuluessa.
Voit löytää ja seurata tukipyyntöäsi online bankissa kohdassa Tukipyyntöni.
Online BankiinAppi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaPuhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14