En ole saanut laskuani?
Jos yritys on valinnut laskun toimitustavaksi Finvoicen tai PEPPOLin hakemuksen yhteydessä, tämä tapa tallennetaan oletuslaskutustavaksi tulevia ostoksia varten. Asiakas voi milloin tahansa kirjautua yritysasiakkaiden online bankiin ja muuttaa laskutustapaa. Tarjolla olevat laskutustavat ovat Finvoice, PEPPOL ja PDF, jolloin lasku lähetetään sähköpostitse. Jos emme voi toimittaa laskua Finvoice- tai PEPPOL-kanavan kautta, lasku lähetetään varamenetelmänä automaattisesti sähköpostitse. Jos et löydä laskuasi, näet kaikki yrityksen saamat laskut kirjautumalla yritysasiakkaiden online bankiin.
Ota meihin yhteyttä
Juttele Samin kanssa
Virtuaalineuvojamme Sam on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–15:45.
Lähetä viesti
Jos tarvitset apua, voit milloin tahansa luoda tukipyynnön lähettämällä meille suojatun viestin online bankin kautta. Vastaamme yleensä 1–3 arkipäivän kuluessa.
Voit löytää ja seurata tukipyyntöäsi online bankissa kohdassa Tukipyyntöni.
Online BankiinAppi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lue lisää yksityisyydestä ja turvallisuudestaPuhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14