Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Sain maksumuistutuksen koskien tilirahoitustani. Mitä minun pitää maksaa?
Sain maksumuistutuksen koskien tilirahoitustani. Mitä minun pitää maksaa?
Jos maksusuoritus myöhästyy tai on liian alhainen, veloitamme kulut pisimmän maksuohjelman ehtojen mukaan. Myös seuraavan kuun maksettava pienin summa on pisimmän maksuohjelman mukainen. Lähetämme sinulle kirjallisen maksumuistutuksen, jos edellisen kuukauden suoritus ei ole kirjautunut meille viimeistään 14 päivää eräpäivän jälkeen. Lähetetyistä muistutuksista veloitamme muistutusmaksun. Muistutuskirjeessä mainittua summaa ei tarvitse erikseen maksaa, mikäli suoritus tehdään aiemmin saapuneen laskun mukaisesti.
Kaikki kuukauden aikana maksetut summat lasketaan yhteen, joten voit maksaa kuukasierän halutessasi useampana suorituksena. Mikäli edellinen suorituksesi on ollut hieman myöhässä, eikä sitä ole huomioitu laskullasi, voit vähentää maksamasi summan maksettavasta summasta.
Laskullasi mainitaan summa, jonka maksamalla voit palata alkuperäiseen maksuohjelmaasi.
Jos ensimmäinen erä maksetaan myöhässä, ei haluttu maksuohjelma ehkä käynnisty. Jos uusi lasku ei sisällä haluamaasi ensimmäisen laskun maksuohjelmavaihtoehtoa, on siihen palaaminen kuitenkin mahdollista. Jos haluat muuttaa maksuohjelmaa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli haluamasi maksuohjelma on valittavissa saamallasi uudella laskulla, voit maksaa toisena eräpäivänä sen mukaisesti.
Jos sinulla on vaikeuksia maksaa kuukausieriäsi, otathan pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme voidaksemme sopia maksuohjelman muutoksesta tai väliaikaisesta maksusuunnitelmasta. Kolmen puuttuvan suorituksen jälkeen irtisanomme tilin ja siirrämme velan perintätoimistolle. Käyttöoikeus jatkuviin luottoihisi lakkaa ja voit saada maksuhäiriömerkinnän. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat keskustella maksusuunnitelmasta välttääksesi perinnän!
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14