Varo huijausyrityksiä!
Resurs voi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla tuotteita koskevien tietojen tai tarjousten antamiseksi. Ottaessamme yhteyttä emme kuitenkaan koskaan pyydä sinua antamaan henkilökohtaisia kirjautumistietoja tai tunnistautumaan pankkitunnuksilla. Jos olet epävarma puhelusta tai viestistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Missä tarvitset apua?
- Aloitus
- Miksi sain laskuni mukana kahdet maksutiedot?
Miksi sain laskuni mukana kahdet maksutiedot?
Mikäli laskullasi on kahdet maksutiedot, olemme tarjonneet sinulle mahdollisuuden aktivoida Maksuvakuutuksen.
Jos haluat aktivoida Maksuvakuutuksen, käytä maksutiedoista löytyvää Maksuvakuutusviitettä. Maksuvakuutus on maksullinen lisäpalvelu, jolla voit turvata luottosi takaisinmaksua.
Mikäli haluat jatkaa takaisinmaksua ilman kyseistä vakuutusta, käytä samoja maksutietoja, kuin aikaisemmin.
Suosittelemme Maksuvakuutuksen ottamista kaikille asiakkaillemme.
Vastaavat kysymykset
Ota meihin yhteyttä
Juttele Pipsan kanssa
Virtuaalineuvojamme Pipsa on aina tavoitettavissa auttaakseen sinua peruskysymysten kanssa – nopeasti ja helposti
Haluatko keskustella asiakasneuvojan kanssa?
Kirjaudu sisään online bankiin ja kysy apua suoraan chatista.
Chat aukioloajat:
ma–pe: 8–16.
Appi ja online bank
Apissa ja online bankissa voit hoitaa helposti suurimman osan asioistasi. Voit muun muassa:
- Käsitellä laskujasi
- Nähdä saldot ja transaktiot
- Muuttaa korttiasetuksia
- Sulkea korttisi
Kirjaudu online bankkiin tai lataa Resursin appi.
iOS

Android

Puhelin
Puhelin: 09 622 4308
Puhelin aukioloajat: Ma–to: 8–16 Pe: 8–14