YhteistyössäPartner logo
      Logo
      Korota lainaasi
      Maksuvakuutus
      Asiakaspalvelu

      Kirjaudu

      Palautteet ja reklamaatiot

      Valitusten käsittely

      Resurs Bank arvostaa pankin toimintaa koskevia näkökohtia ja valituksia, sillä ne antavat mahdollisuuden tarttua mahdollisiin ongelmiin, ratkaista ne ja suorittaa ehkäiseviä toimenpiteitä.

      Pyydämme sinua asiakkaana kuvaamaan asian mahdollisimman kattavasti niin, että voimme varmistua siitä, mitä asiasi koskee. Jos mahdollista, pyydämme myös lähettämään kysymyksesi kirjallisesti.

      • Kun lähetät valituksen mahdollisimman pian, saat vahvistuksen valituksen vastaanottamisesta.
      • Vastaamme sinulle niin pian kuin mahdollista ja viimeistään kahden viikon kuluessa.
      • Jos emme jostakin syystä voi vastata odotetun käsittelyajan puitteissa, ilmoitamme sinulle syyn sekä sen, milloin voit odottaa meidän vastaavan sinulle.
      • Ennen valituksen käsittelyä keräämme tarvittavat tiedot, jotta voimme tehdä asiassa oikeanlaisen ratkaisun.
      • Ennen käsittelyä tutkimme mahdolliset intressiristiriidat ja työskentelemme poistaaksemme tai rajoittaaksemme niitä.
      • Viestinnässä kanssasi asiakkaana käytämme selkeää ja ymmärrettävää kieltä.

      Jos päätös on sinua vastaan, ilmoitamme sinulle syyn päätökseen ja saat halutessasi päätöksen kirjallisesti. Sinulle kerrotaan myös mahdollisuudesta valittaa päätöksestä toiselle taholle tai viranomaiselle.

      Muut tahot

      Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Yhteystiedot: Kuluttajariitalautakunta PL 306, 00531 Helsinki Puhelin: 010 366 5200

      Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

      Verkko-ostamiseen liittyvissä erimielisyyksissä asiakas voi tehdä valituksen myös EU-komission Verkkovälitteinen riidanratkaisu -sivustolla.

      Asiakkaalla on oikeus viedä asiansa edelleen käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Kanteen voi nostaa sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä asiakkaalla on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka tai siinä käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Resurs Bankilla on kotipaikka tai sen hallintoa pääasiallisesti hoidetaan.

      Yhteydenottolomakkeessa antamiasi henkilötietoja käytetään reklamaatiosi käsittelyyn. Henkilötiedot ovat rekisteröityinä vain asian hoitamiseen tarvittavan ajan. Lisätietoa Resurs Bankin henkilötietojen käsittelystä saat napsauttamalla linkkiä.

      Palaute ja reklamaatio:

      Sähköposti: reklamaatio@resurs.fi

      Posti:

      Reklamaatiot

      Resurs Bank AB Suomen sivuliike

      PL 3900

      00002 Helsinki

      Tietoja Resurs Bankista

      Tietoa meistä

      Yksityisyys ja turvallisuus

      Cookies

      Palvelumme

      Ellos laina

      Korota lainaasi

      Maksuvakuutus 

      Ota yhteyttä

      Asiakaspalvelu

      ellosyksityislaina@resurs.fi

      09 622 4308 (Puhelu ja jonotus veloitetaan operaattorisi hinnaston mukaisesti)

      Postiosoite

      Resurs Bank AB

      PL 3900

      00002 Helsinki

      Resurs Bank
      © 2022 Resurs Bank AB (publ) Suomen sivuliike | Y-tunnus 2110471-4 - Kotipaikka on Helsingborg, Ruotsi
      v0.12.0