Resurs Bank
menu

Eläinlääkäreille

Takaisin aloitussivulle

Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen

Tietosuojakäytäntö ja Käyttöehdot ovat voimassa.

Usein Eläinlääkäritilistä kysyttyä

Milloin saan rahat tilille?

Kun asiakkaasi lemmikin hoito on veloitettu Eläinlääkäritililtä, saat rahat yrityksesi tilille seuraavana pankkipäivänä.

Voinko tarjota maksuvaihtoehtoja kaikille asiakkailleni?

Voit tarjota Eläinlääkäritilin avaamista kaikille asiakkaillesi. Kun asiakkaasi hakee luottotiliä, tarkistetaan hänen luottotietonsa.

Kenellä on luottoriski?

Resurs kantaa luottoriskin.

Kuinka asiakkaani hakee Eläinlääkäritiliä?

Asiakkaasi voi hakea luottotiliä lähettämällä viestin "ELÄIN" numeroon 18311 tai joku toimipisteen henkilökunnasta perustaa asiakkaallesi tilin Resursin Merchant Portalissa.

Onko Eläinlääkäritili mahdollista integroida KliniQ:n ohjelmistoon?

Kyllä, jos haluat integroida Eläinlääkäritilin KliniQ:n ohjelmistoon, niin otathan yhteyttä myynti@resurs.fi.

Resursbank

© 2022 Resurs Bank AB (publ) Suomen sivuliike | Y-tunnus 2110471-4 - Kotipaikka on Helsingborg, Ruotsi

v1.0.1.1