Monikanavainen maksuratkaisu

Asiakkaasi odottavat ostosten teon sujuvan nopeasti ja helposti. Myyntikanavastasi riippumatta he haluavat saada aina saman ostokokemuksen.

Haluamme yhdessä kanssasi varmistaa, että ostoprosessi on monikanavainen, maksutavoiltaan kattava ja ostokokemukseltaan saumaton.

Resurs Bankin maksuratkaisulla tarjoat  asiakkaillesi saumattoman ja monikanavaisen maksukokemuksen

Jos sinulla on verkkokauppa ja fyysinen myymälä, tarjoamme sinulle monikanavaisen maksuratkaisun ja asiakkaillesi saumattoman ostokokemuksen.

  • Yksi ratkaisu maksutavasta ja ostokanavasta riippumatta
  • Monta erilaista maksuvaihtoehtoa
  • Mobiili- ja verkkohakemuksella luoton avaus etukäteen ennen ostosten tekemistä

Kokeile demokaupassamme kuinka helppoa Resurs Checkoutin käyttäminen on.

Resurs Checkoutin tarjoamat maksutavat:

Lasku

Osamaksu

Tili

Masterpass

Haluatko helpottaa asiakkaittesi ostosten tekoa verkossa?

Täytä lomake tai soita meille numeroon 09 622 4309, otamme sinuun pian yhteyttä.

1907 SvenskHandel 1120x1120px 11907 SvenskHandel 1120x1120px 1

Yhteistyökumppaneitamme, joille tarjoamme monikanavaisia maksuratkaisuja

Bauhaus Logo SliderBauhaus Logo Slider
Tokmanni Logo WebbTokmanni Logo Webb
Jysk Logo WebbJysk Logo Webb
Biltema Logo SliderBiltema Logo Slider

Integraatiokumppaneitamme

Resurs Checkout on yhteensopiva useiden maksu- ja verkkokauppa-alustojen kanssa. Tässä näet joitakin niistä.

Jetshop Logo SliderJetshop Logo Slider
Askaas Logo SliderAskaas Logo Slider
Episerver Logo SliderEpiserver Logo Slider
Magento Logo SliderMagento Logo Slider
WooCommerce Logo SliderWooCommerce Logo Slider
Sitedirect Logo SliderSitedirect Logo Slider

Lue lisää monikanavaisesta maksuratkaisustamme

Mitä Resurs Bankin monikanavainen maksuratkaisu tarkoittaa?

Resurs Bank tarjoaa mahdollisuuden rakentaa redirect myymäläkassan verkkokaupan API:n varaan, mikä tarkoittaa sitä, että voit tarjota asiakkaillesi saman maksutavan ostokanavasta riippumatta. Voit esimerkiksi hallinnoida sekä ostoja että palautuksia ostokanavasta riippumatta sujuvasti ja helposti.

Toimiiko Resurs Checkout sekä verkossa että fyysisessä myymälässä?

Kyllä, tarjoamme integraatioita sekä verkkokauppa-alustoille, kassajärjestelmiin että liiketoimintajärjestelmiin. Ota meihin yhteyttä yllä olevalla lomakkeella saadaksesi lisätietoja.

Milloin asiakas saa laskunsa?

Et maksa ostoksen teon yhteydessä mitään. Lasku ostoksestasi toimitetaan kotiisi ostokuukautta seuraavana kuukautena, jolloin valitset sinulle parhaiten sopivan maksuvaihtoehdon. Saat aina 30 – 60 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa.

Milloin rahat maksetaan?

Kun allekirjoitat sopimuksen sähköisesti, siirretään maksu seuraavana päivänä veloituksen jälkeen liikkeesi tilille.

Onko Resurs Checkoutin käyttäminen turvallista?

Valitsemalla Resurs Checkoutin ratkaisusi on aina päivitetty viimeisempien turvallisuusstandardien mukaisesti ja asiakkaasi saavat parhaan ostokokemuksen.

Millaisia osamaksuvaihtoehtoja Resurs Bankilla on?

Resurs Bank tarjoaa useita mahdollisuuksia maksun jakamiseksi tavalla, joka sopii asiakkaalle parhaiten. Lue lisää tarjoamistamme osamaksamisen vaihtoehdoista.

Millä korteilla asiakkaani voivat maksaa?

Resurs Checkout tukee kaikkia suuria korttitoimittajia, joihin kuuluvat Mastercard, Visa, American Express ja Diners.

Mitä muita maksutapoja Resurs Checkout tukee?

Checkoutimme tukee tavallisia digitaalisia maksutapoja kuten Masterpassia. Lisäämme jatkuvasti valikoimaamme uusia, kiinnostavia maksutapoja.

Kysymyksiä? Ota meihin yhteyttä!

Anna asiakaspalvelumme auttaa sinua tai etsi vastausta usein kysyttyjen kysymysten joukosta.