Resurs Bankin maksuratkaisut myymälässä

Maksaminen myymälässä tarkoittaa turvallisten, helppojen ja varmojen maksukokemusten tarjoamista asiakkaillesi. Asiakas tekee luottohakemuksen joko paikan päällä myymälässä tai etukäteen verkko- tai mobiilihakemuksella. Ostaessaan Resurs Bankin maksuratkaisuilla asiakas ei maksa paikan päällä mitään, vaan saa laskun ostokuukautta seuraavana kuukautena. Näin hän voi rauhassa kotonaan valita itselleen sopivimman maksuvaihtoehdon.

Resurs Bankin myynnin rahoituksella tarjoat asiakkaillesi joustavia maksuvaihtoehtoja.

Laskun ja osamaksun edut myymälässä

Maksuratkaisujemme avulla voit tarjota asiakkaallesi mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla. Palvelumme on selkeä ja helppo käyttää. Ostaessaan Resurs Bankin rahoituksella, asiakas ei maksa liikkeessä mitään, vaan hän saa laskun ostokuukautta seuraavana kuukautena. Lisäksi asiakkaasi saavat useita etuja:

  • Asiakas saa aina 30-60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa
  • Asiakas voi maksaa laskun kerralla tai useammassa erässä
  • Tili on asiakkaalle vuosimaksuton
Fördelar med faktura och delbetalningFördelar med faktura och delbetalning

Asiakas voi avata luoton etukäteen

Resurs Bank tarjoaa asiakkaallesi mahdollisuuden hakea luottoa helposti etukäteen ennen ostosten tekoa joko verkko- tai mobiilihakemuksella. Asiakas saa luottopäätöksen heti ja sähköisen allekirjoituksen jälkeen luotto on käyttövalmis myymälässä.

Katso täältä miten helppoa hakeminen on asiakkaillesi.

Haluatko lisätietoa siitä, kuinka voimme auttaa sinua myymälässäsi?

Täytä lomake tai soita meille numeroon 09 622 4309, otamme sinuun pian yhteyttä.

Vill du veta mer?Vill du veta mer?

Yhteistyökumppaneitamme, jotka tarjoavat myymälöissään Resurs Bankin maksuratkaisuja

Silmaasema Logo WebbSilmaasema Logo Webb
Jysk Logo WebbJysk Logo Webb
Biltema Logo SliderBiltema Logo Slider
Bauhaus Logo SliderBauhaus Logo Slider
Oral Logo WebbOral Logo Webb
Intersport Logo WebbIntersport Logo Webb

Maksuratkaisut myymälään – lue lisää

Voinko käyttää Resursin maksuratkaisuja fyysisessä myymälässäni?

Kyllä, Resurs Bank voi olemassa olevilla kassaintegraatioillaan ja webbiportaalillaan vastata useimpiin tarpeisiin.

Milloin asiakkaiden on päätettävä osamaksusta?

Asiakas saa ensimmäisen laskunsa kuukausi ostosten teon jälkeen ja voi valita rauhassa, mikä osamaksuvaihtoehto sopii hänelle parhaiten.

Täytyykö myymälän henkilökunnan auttaa aina asiakasta luottohakemuksen kanssa?

Ei, mobiilihakemuksellamme asiakas voi itse täyttää luottohakemuksensa, joko myymälässä tai jo ennakkoon kotona. Asiakas voi maksaa nopeasti ja helposti myymälässä viivakoodilla, joka on lähetetty hänen puhelimeensa. Täältä löydät käyttöohjeet ensimmäiseen mobiiliin luottohakemukseen.

Mitä etuja saan valitsemalla Resurs Bankin maksuratkaisut?

Resursin maksuratkaisuilla lisäät myyntiäsi ja asiakasuskollisuutta. Samalla keskiostoksen koko kasvaa.

Milloin rahat tehdyistä luotto-ostoksista maksetaan?

Maksu siirretään seuraavana päivänä veloituksen jälkeen liikkeeltä saamaamme tilinumeroon.

Milloin asiakas saa laskunsa?

Ensimmäinen lasku saapuu kuukausi ostosten teon jälkeen. Tämän jälkeen seuraavat laskut tulevat kunkin kuukauden puolivälissä. Eräpäivä on kuukauden viimeinen päivä.

Millaisia osamaksuvaihtoehtoja teillä on?

Resurs Checkout tarjoaa useita mahdollisuuksia maksun jakamiseksi tavalla, joka sopii asiakkaalle parhaiten. Lue lisää tarjoamistamme osamaksamisen vaihtoehdoista.

Onko Resurs Checkoutin käyttäminen turvallista?

Resurs Checkout noudattaa kaikkia turvallista ostosten tekoa koskevia linjauksia ja se on optimoitu verkkopankkitunnuksille. Varmistamme, että ratkaisusi on aina päivitetty viimeisempien turvallisuusstandardien mukaisesti ja että se antaa samalla hyvän ostokokemuksen.

Kysymyksiä? Ota meihin yhteyttä!

Anna asiakaspalvelumme auttaa sinua tai etsi vastausta usein kysyttyjen kysymysten joukosta.