Kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa kysymyksissäsi. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse arkisin klo 8-18.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Resurs Bank Laina

puh. 09 6131 5050
yksityislaina@resurs.fi

Ellos Yksityislaina

puh. 09 13139
ellosyksityislaina@resurs.fi

Tililuotto ja osamaksut

puh. 09 622 4308
asiakaspalvelu@resurs.fi

Supreme Card

puh. 09 622 4308
asiakaspalvelu@resurs.fi

Postiosoite

Resurs Bank AB Suomen sivuliike
Asiakaspalvelu
PL 3900
00002 Helsinki

Omat sivut

Omilta sivuilta voit tarkistaa saldosi ja nähdä viimeisimmät tilitapahtumasi.
Kirjaudu omille sivuille tästä >>

Yleisimmät kysymykset

Pitääkö toimittaa uudet liitteet, jos haen lainan korotusta?

Pyydämme tarvittaessa uudet liitteet palkka- ja verotuspäätöstiedosta lainahakemuksen käsittelyn yhteydessä. Saat alustavan päätöksen ja pyynnön toimittaa liitteet mikäli niitä tarvitsemme. Voit toimittaa liitteet skannattuna sähköpostitse: asiakaspalvelu@resurs.fi tai lähettää ne postitse osoitteeseen: Resurs Bank Ab Suomen sivuliike, PL 3900, 00002 Helsinki.

Onko lainanhaku sitovaa?

Hakeminen on maksutonta ja se ei sido sinua mihinkään ennen kuin allekirjoitat sopimuksen. Sinulla on aina myös 14 päivän peruutusoikeus.

Miksi sain kielteisen luottopäätöksen?

Luottopäätökset perustuvat kokonaisarvioon, jonka teemme hakemuksen yhteydessä. Vaikka emme juuri nyt voineet myöntää hakemaasi luottoa, voit tehdä hakemuksen myöhemmin uudelleen. Jos haet lainaa yhdessä toisen henkilön kanssa, parannat lainansaantimahdollisuuksiasi.

Voinko korottaa lainaani?

Jos olet jo asiakkaamme, voit hakea lisälainaa nettihakemuksella 1 000 – 30 000 €. Saat lainapäätöksen heti ja kun allekirjoitat sopimuksen pankkitunnuksillasi, maksamme lainan tilillesi noin kahdessa pankkipäivässä. Lue lisää lainan korottamisesta tästä >>

Lue myös