Palaute ja reklamaatio

Otamme mielellämme vastaan palautetta toiminnastamme. Käytämme palautetta kehittääksemme toimintaamme ja varmistaaksemme palvelun hyvän laadun. Voit antaa palautetta alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse info(at)resursbank.fi.

Jos haluat tehdä reklamaation, pyydämme sinua asian hoitamiseksi kääntymään asiakaspalvelumme puoleen. Asiakaspalvelu 09 622 4308 (ma–pe, 8–18) Sähköposti: asiakaspalvelu(at)resurs.fi

Reklamaatio
Voit myös lähettää kirjallisen reklamaation alla olevalla lomakkeella, sähköpostitse osoitteeseen reklamaatio(at)resurs.fi tai kirjeitse osoitteeseen:
Reklamaatiot, Resurs Bank AB Suomen sivuliike PL 3900 00002 Helsinki

Muutoksenhaku
Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Yhteystiedot: Kuluttajariitalautakunta PL 306, 00531 Helsinki
Puhelin: 010 366 5200

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiakas voi myös olla yhteydessä FINEn Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan (www.fine.fi), joka neuvoo vakuutus-, pankki- ja arvopaperiasioihin liittyvissä ongelmatilanteissa. Yhteystiedot: Vakuutus- ja rahoitusneuvonta Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki Puhelin: 09 6850 120

Asiakkaalla on oikeus viedä asiansa edelleen käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Kanteen voi nostaa sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä asiakkaalla on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka tai siinä käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Resurs Bankilla on kotipaikka tai sen hallintoa pääasiallisesti hoidetaan.

Yhteydenottolomakkeessa antamiasi henkilötietoja käytetään reklamaatiosi käsittelyyn. Henkilötiedot ovat rekisteröityinä vain asian hoitamiseen tarvittavan ajan. Lisätietoa Resurs Bankin henkilötietojen käsittelystä saat napsauttamalla linkkiä.

Kommentit ja valitukset

*
*